Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Starlabs. Betingelserne gælder i alle tilfælde hvor der ikke foreligger anden skriftlig aftale mellem dig (køber) og Starlabs.

Generel information

Starlabs Denmark ApS
Glumsøvej 61, 2 th
2700 Brønshøj
CVR: 35659579

Betaling
Hos Starlabs godtager vi følgende betalingsformer:

  • Betalingskort, herunder Dankort , Visa/Dankort, Visa Electron & MasterCard
  • Mobilbetaling med MobilePay

Vi har sikret vores webshop med SSL-kryptering, som sikrer, at de informationer du indtaster, kun kan ses af Nets (tidligere PBS).

Der tages ikke gebyr ved mobilbetaling, ved kortbetaling betaler køber for kortgebyr. Beløbet vil først blive trukket fra din konto, når din vare er blevet afsendt fra vores lager.

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms og andre afgifter.

Der tages forbehold for:

  • Valutaændringer
  • Force majeure
  • Leveringssvigt
  • Afgiftsændringer
  • Udsolgte varer og trykfejl

Ordrebekræftelse
Når du modtager ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling. Hvis du opdager fejl, eller har ændringer til din ordre bedes du kontakte os på info@starlabs.dk

Levering
Leveringen  af varer fra Starlabs anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Risikoen og ansvaret for varer købt hos Starlabs overgår først til dig som forbruger på leveringstidspunktet. For at få din vare leveret skal du betale fragt. Fragten afhænger af pakkens vægt.

Levering til Danmark

  • GLS pakkeshop
    • 0-1 kg. 34 kr.
    • 1-5 kg. 37 kr.
    • 5-10 kg. 46 kr.
  • GLS omdeling til erhverv
    • 0-1 kg. 38 kr.
    • 1-5 kg. 41 kr.
    • 5-10 kg. 50 kr.
  • GLS omdeling til privat
    • 0-1 kg. 53 kr.
    • 1-5 kg. 56 kr.
    • 5-10 kg. 65 kr.
  • DAO pakkeshop
    • 0-1 kg. 26 kr.
    • 1-5 kg. 35 kr.

Samlet køb over 349 kr. leveres fragtfrit. Leveringstiden er 2-3 hverdage.

Fortrydelsesretten
Efter dansk lovgivning frafalder fortrydelsesretten ved køb af fødevarer (herunder kosttilskud). Skulle der være fejl på en vare, eller modtager du en forkert vare, så står vi selvfølgelig for alle udgifterne ved returnering, og vi sørger for at sende den korrekte varer afsted til dig. Kontakt blot vores kundeservice på info@starlabs.dk, for at få en gratis returlabel. Returnere du varen ved køb af egen returlabel, vil vi ikke afholde udgiften.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du har modtaget mangelfuld eller fejlvare. Ved returnering er det dit ansvar, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur
Produktet skal være i sin oprindelig tilstand og forsegling intakt, for at blive godkendt til ombytning eller annullering af ordre.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du ønsker at annullere dit køb efter modtagelse af forkert eller mangelfuld levering, tilbagebetaler vi det fulde beløb, eksklusiv leveringsomkostninger.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, og den er godkendt til returnering. Vi tilbagebetaler til samme betalingskort eller konto som den oprindelige ordre blev foretaget med.

Hvis du sender varen retur uden returlabel fra os, skal du returnere varen til:
Starlabs Denmark ApS
Glumsøvej 61, 2 th
2700 Brønshøj

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Udover de omhandlende vare, skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Starlabs har deklareret på varen. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen derfor ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af varen eller anden uretmæssig adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Det er almindeligt at der skal reklameres indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Tommelfingerreglen er, at du skal reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, for reklamationen skal være rettidig.

Vi sender en returlabel
Inden varen sendes retur, bedes du kontakte vores kundeservice på info@starlabs.dk, som også vil fremsende en returlabel til dig. Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

  • Ordrenummer
  • Navn
  • Telefonnummer
  • Grund til reklamation

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i original emballage og forsegling. Husk at få en kvittering for afsendelse, således at pakken kan spores via track and trace. Dette vil være dit eneste bevis for returnering af pakken.
Vi dækker kun udgifter for returforsendelser når pakken returneres med en af returlabel fra Starlabs. Du kan kontakte vores kundeservice for at få udleveret en sådan.

Vores returadresse er:
Starlabs Denmark ApS
Glumsøvej 61, 2 th.
2700 Brønshøj

Klage
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til klage@starlabs.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet – www.forbrug.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Cookies
På Starlabs.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatestik
Vi bruger en logstatistik på Starlabs.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.